مرگ ۳۲۳ حاجی مصری در طول مراسم حج آخرين وضعيت امدادرسانى در مناطق زلزله زده كاشمر + فیلم (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) مرگ مشکوک مدیر شرکت خصوصی| پای یک زن در میان است؟ استقرار تیم‌های سفیران حمایت روان هلال احمر در مناطق زلزله زده کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) سقوط تازه عروس از طبقه هجدهم برج مسکونی! راه حل قانون برای مزاحمت تلفنی خداحافظی ابدی ۸ بیمار در آی‌سی‌یو منفی یک بیمارستان رشت+جزییات اسکان اضطراری برای سه هزار نفر در مناطق زلزله زده کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) ادعای دروغین متهم به قتل اسیدی مرد گمشده در لواسان فاش شد مرگ مشکوک دختر و پسرجوان در شمال تهران تعرض پرستار خانگی به دختر معلول دستگیری مخوف‌ترین قاتلان شرق کشور؛ ۶ قتل به‌خاطر سرقت! ۳۰ هزار قلم داروی قاچاق از یک پژو پارس در مشهد کشف شد (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) رمزگشایی سرقت‌های مدارس غرب مشهد پاسخ به چند پرسش‌ متداول بازنشستگان کشوری درباره بیمه تکمیلی عکس و فیلم از خسارت‌های زلزله ۵ریشتری در کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از زلزله کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) | ۴ فوتی و ۱۲۰ مصدوم و چند نفر زیر آوار مانده در کاشمر | حال ۱۵ نفر وخیم است زلزله نسبتاً شدید کاشمر در خراسان رضوی را لرزاند + جزئیات (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) هزینه میلیاردی پیشگیری از ابتلا به هاری | شهرداری‌ها موظف هستند که کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب را پیگیری کنند
سرخط خبرها

آمار کرونا در ایران ۲ خرداد | فوت ۲۱۶ بیمار کرونایی جدید در شبانه‌روز گذشته

  • کد خبر: ۶۸۱۲۶
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
آمار کرونا در ایران ۲ خرداد | فوت ۲۱۶ بیمار کرونایی جدید در شبانه‌روز گذشته
وزارت بهداشت امروز (یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰) جدیدترین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز دوم خرداد و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸۶۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۱۷۰ نفر از آن‌ها بستری شدند.

براین اساس مجموع بیماران کرونایی در کشور به دو میلیون و ۸۳۲ هزار و ۵۱۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۷۸ هزار و ۵۹۷ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون دو میلیون ۳۳۳ هزار و ۷۸۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۴۸۵۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۱۸ میلیون و ۹۳۲ هزار و ۸۹۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و دو میلیون و ۵۳۶ هزار و ۶۲۷ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۴۵۵ هزار و ۲۳۲ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به دو میلیون و ۹۹۱ هزار و ۸۵۹ دُز رسید.

در حال حاضر هشت شهر کشورمان در وضعیت قرمز، ۲۳۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->